“Reluarea licitaţiei pentru legătura Bucureşti – Târgovişte, o porcărie”
De 30 de ani, cei mai mulţi sub conducerea social-democraţilor, ni se tot spune că vom avea drumuri mai bune. Şefii din PSD ne-au tot dus cu vorba că vom avea în judeţul Dâmboviţa drumuri pe patru benzi şi câte şi mai câte. Şi n-avem.
Colegul meu, Cătălin Drulă, fost ministru al Transporturilor, venise cu un proiect menit anului 2022 – să avem un Drum Expres între Bucureşti şi Târgovişte, care să nu treacă prin localităţi, cu patru benzi, pe care să se circule în regim de autostradă.
Ce însemna asta? Şoferii nu mai aveau grija pietonilor care traversează haotic, a căruţelor sau tractoarelor, evitându-se astfel multe accidente şi mai cu seamă contribuind la un timp redus între Capitală şi Târgovişte.
CNAIR încheiase, pe 25 noiembrie 2021, documentaţia tehnică necesară pentru noul drum expres. Odată cu revenirea PSD la Transporturi, CNAIR s-a întors însă la ideea de a lărgi la patru benzi DN 71, Bâldana – Târgovişte.
Vă invit să citiţi următorul material în care Cătălin vorbeşte despre argumentele care dovedesc că actuala soluţie a celor de la PSD înseamnă durata ridicată de implementare, disconfort pentru şoferi şi localnici, dar şi siguranţa rutieră precară.